Splošni pogoji poslovanja


Zavezani smo načelom poštenega poslovanja. Vedite, da bomo spoštovali dostavne roke, dogovorjene cene in ostalih določenih pogojev. V primeru kakršnihkoli motenj, vas bomo o vsem pravočasno obvestili. Pričakujte, da se bomo potrudili za vas.

 

Splošne informacije

Naročeno blago dostavljamo samo kupcem na področju Slovenije. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo v slovenskem jeziku.

Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Za kakršnekoli informacije lahko kontaktirate (kontakti navedni na strani   Kontakt   ). Če vam na zastavljeno vprašanje ne bomo mogli ali znali takoj odgovoriti, bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

 

Naročanje

Na spletni strani mojepivo.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije produktov. Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.

Kupec lahko odda naročilo po spletu.

Za nakupovanje preko spleta mora obiskovalec spletne strani najprej opraviti registracijski postopek v spletni trgovini mojepivo.si, s katero pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila.

 

Aktivna doba naročila

Ko kupec odda naročilo, kupec prejme avtomatsko povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila in s tem mi prevzamemo kupčevo naročilo. V tem momentu je postane kupčevo naročilo Aktivno in Prevzeto.

 

  predplačilo je prejeto predplačilo ni prejeto
z načinom plačila : predplačilo na TR
  • katerih vse blago je na zalogi, obdelamo v roku 1-5 delovnih dni (trenutno povprejče 1,33 dni).
    • V primeru dostave po pošti vam izdelke pošljemo in naročilo zaključimo - naročilo postane Neaktivno in Končano.
    • V primeru osebnega prevzema naročilo postane Aktivno in Čaka na osebni prevzem vas obvestimo in izdelki vas čakajo brezplačno 14 dni. Po 14 dnevih vam zaračunavamo ležarino in to 1 EUR/dan.
  • če blaga iz kupčevega naročila ni na zalogi, a je v prihodu, obvestimo kupca o zamudi. Če kupec sprejme spremembo potem naročila ostane Aktivno in Prevzeto do obdelave naročila.
  • v primeru nedobavljivosti blaga prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času in se dogovorimo o nadaljnih korakih (zamenjava izdelka ali preklic naročila ali dela naročila - vračilo denarja)
  • katerih vse blago je na zalogi, čakamo na predplačilo 3 delovne dni. V primeru neprejetja predplačila naročilo prekličemo in postane naročilo Neaktivno in Preklicano.
  • če blaga iz kupčevega naročila ni na zalogi, a je v prihodu, obvestimo kupca o zamudi. Če kupec sprejme spremembo potem naročila ostane Aktivno in Prevzeto do obdelave naročila in tudi pričakovanje predplačila podaljšamo za prav toliko. V primeru, da ne prejmemo odgovora s strani kupca v roku 3 dni,  naročilo postane Neaktivno in Preklicano.
  • v primeru nedobavljivosti blaga prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času. V primeru, da ne prejmemo odgovora s strani kupca v roku 3 dni,  naročilo postane Neaktivno in Preklicano



  dostavo po pošti osebni prevzem
z načinom plačila - plačilo po povzetju
  • katerih vse blago je na zalogi, obdelamo v roku 1-5 delovnih dni (trenutno povprejče 1,33 dni). Na pošti vas čaka največ 15 dni. Več na posebnih straneh Dostava. Naročilo postane Aktivno in Čaka na pošti in s plačilom po povzetju.
  • če blaga iz kupčevega naročila ni na zalogi, a je v prihodu, obvestimo kupca o zamudi. Če kupec sprejme spremembo potem naročila ostane Aktivno in Prevzeto do obdelave naročila.
  • v primeru nedobavljivosti blaga prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času in se dogovorimo o nadaljnih korakih (zamenjava izdelka, preklic naročila)
  • katerih vse blago je na zalogi, obdelamo v roku 1-5 delovnih dni (trenutno povprejče 1,33 dni). V naših poslovnih prostorih vas čaka največ 14 dni. Naročilo postane Aktivno in Čaka na osebni prevzem in s plačilom po povzetju.
  • če blaga iz kupčevega naročila ni na zalogi, a je v prihodu, obvestimo kupca o zamudi. Če kupec sprejme spremembo potem naročila ostane Aktivno in Prevzeto do obdelave naročila.
  • v primeru nedobavljivosti blaga prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času in se dogovorimo o nadaljnih korakih (zamenjava izdelka, preklic naročila)

 

Kupec ob spremembah statusa naročila prejme obvestilo, da je naročilo pripravljeno za prevzem ali čaka vas na pošti (Poštna applikacija po emailu in SMS, če so vaši podani podatki točni)


Naročilo z osebnim prevzemom se lahko prevzame takoj po prejetju obvestila, da je naročilo pripravljeno za prevzem v naši poslovalnici. Predlagamo še, da predhodno pokličete zaradi morebitne naše odsotnosti z delovnega mesta.

 

Cene

Cene so izražene v EVRIH (EUR). DDV je v ceno že vključen. Prodajalec pošiljki priloži račun. Vaša cena izdelka se bo povečala za znesek poštne provizije za prenos kupnine.

 

Dobava / dostava oz. prevzem

Na voljo imamo :

  1. Dostavo po pošti. O načinih in cenah storitev več na posebnih straneh Dostava
  2. Osebni prevzem. Na voljo imate osebni prevzem v naših poslovnih prostorih.

 

Plačilo

Plačevanje naročenih izdelkov in storitev je omogočeno na naslednje načine:

  1. predplačilo - nakazilo na transakcijski račun (TR) podjetja,
  2. kartično plačilo - plačevanje s kreditno ali debetno kartico vrste Visa, Mastercard, Maestro ali AmericanExpress,
  3. plačilo po povzetju
  • za primer dostave po pošti - Poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa izročite gotovino in bo le-ta za vas izvršil plačilo posebne položnice, pri čemer plačate provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Če vas takrat ne bo doma, vam pustijo obvestilo o  prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. Na ustreznem okenčku plačate vrednost pošiljke skupaj s stroški poštne provizije po njihovem veljavnem ceniku. Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.
  • za primer osebni prevzem - ob prevzemu naročenih lahko plačate le z gotovino. Kartičnega poslovanja (ne kreditnega ne debetnega kartičnega poslovanja) trenutno ne podpiramo.

 

 

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti blaga prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.

Kupoprodajna pogodba se hrani na poslovnem sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naš naslov (kontakti navedni na strani Kontakt ). Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

 

Preklic naročila - Pravica do odstopa od pogodbe.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Tudi če v roku 14. dni od prejema blaga blago vrne se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago mora biti v nespremenjeni količini , nepoškodovano, čisto, delujoče, zapakirano v originalni embalaži in s priloženim originalnim računom. Ob povratnem prevzemu blago dokumentiramo, fotografiramo in preiskusimo.

V primeru vračila prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naš naslov (kontakti navedni na strani Kontakt ). Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 30 dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedete. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov na kontaktirajte.

Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njihovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, potrošnik nima pravice do vračila oziroma odstopa od pogodbe.

 

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na svoje stroške vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu izplačamo kupnino in mu jo nakažemo na njegov transakcijski račun.

V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Izdelke lahko kupec prevzame na našem naslovu (kontakti navedni na strani Kontakt ) v roku 3 mesecev. 

 

Reklamacije izdelkov poškodovanih med prevozom

Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže preko oblik kontaktov (kontakti navedni na strani Kontakt ). Ponudnik bo v roku 3 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 

Garancija

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

 

Avtorske pravice

Objavljene vsebine so last podjetja Sfera d.o.o. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi grafični elementi, slike, besedila, članki, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno.

Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti Sfera d.o.o. je prepovedano.

Uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje Sfera d.o.o. ter vsem ostalim uporabnikom ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij spletne trgovine ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

© 2002-2024 Sfera d.o.o.